آکورد هروقت که بارون میزنه
نوشته شده توسط : عادل مینایی

 

Gm                 Cm                 Gm               Cm                   Gm

گفتم که رفتنت یه روز قاب دلم رو میشکنه گفتی که این بخت تو بود تقدیر تو شکستنه

Gm                Bb                G#                   Bb                   Cm

هروقت که بارون میزنه تو رو کنارم میبینم حس میکنم پیش منی هنوزم عاشق ترینم

Gm                Cm                Gm                    Cm                       Gm

گفتم بمون یه روز میاد غصه هامون تموم میشه گفتی اگه باهم باشیم لحظه هامون حروم میشه

Gm               Bb                 G#                  Bb                  Cm

هروقت که بارون میزنه تو رو کنارم میبینم حس میکنم پیش منی هنوزم عاشق ترینم

Gm            G#                Cm                     Gm

وقتی رفتی همه دنیا رو سرم انگاری خراب شد و دلم شکست

Gm               G#                Cm                    Gm

ساز من زانوی غم بغل گرفت رفت و کز کرد گوشه ی اتاق نشست

Gm                 G#                     Bb                    G#                Bb

از وقتی رفتی هیچکسی همدرد و همرازم نشد هیچکسی حتی یه دفعه هم غصه ی سازم نشد

Gm              G#                Bb                 G#                    Bb

 

رفتی ولی بدون هنوز عاشقتم تا پای جون دل بهاریم عاشقه چه تو بهار چه تو خزون





:: موضوعات مرتبط: آکورد هروقت که بارون میزنه , ,
:: بازدید از این مطلب : 2428
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 25 / 5 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1392/1/14/3 - - گفته است :
ای بابا شما هم که ریتم هیچکدومشون رو ننوشتید ااااااااااه

/weblog/file/img/m.jpg
عاشق در تاریخ : 1391/11/22/0 - - گفته است :
واقعا عالی بود مثل همیشه.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: